Pages

thanks for visiting~

Tuesday, February 22, 2011

22.02.2011

*harini bngun awai ouh . pkul 6.30 . haha
*pg2 lg dah gaduh ngn mak aku . grrr . :/ mlas nk cita . buat aku  geram ja haiyh !
*p skolah awai ouh harini . pkul 7 haaa . smpai2 tu nabila pun x mai g
*hari ni ada perhimpunan rasmi , sat ja pun tp rasmi . balik skolah 1.20 harini
*first class tadi Pj . aku x turun p pdang pun . just duk dlm klas buad qeja Lk . aku xsiap . x reti buad
*lpas Pj , Lk arh . p blik Lk smntara duk tunggu sir . budak2 klas 4 putra mcm haram g ! duk ejek2 aku ngn nabila . babi sungguh .
*dah masuk bilik Lk pun duk usha2 g . x pueh hati tang mna aku pun xtaw .
*lpas Lk , rehatttt ... rehat lmbat sikit haa harini . mkan roti ja harini wey !  mlas nk p kantin . xpa2 . diet sikit dhiyasyamimi oiy .
*lpas rehat , aku p dewan inklusif sat . ada perjumpaan pengerusi & setiausaha . ok la . p dngaq taklimat tu ishhh sat ja pun aku engat lama . lpastu klas addmath . hm . mcm besa . aku bukannya paham pun
*lpas addmath , aaa .. bi . lpastu balikkk .balik rumah mkan nasik apa suma . tngok tv . lpastu terlena sat . aku jaga tepat pkul 3.15 then nabila dah terpacak depan umah aku sb kami nk p skolah . ada perjumpaan unit uniform ptg . aku Krs .
*okayh pkul 4.30 kami pun p la skolah . Krs suma berkumpul dkt dewan wawasan . kami buad aktiviti ikatan asas tali . mcm2 jenis kami ikat .
*pastu cikgu buad la mcm lawan la sapa ikat tali plg kemas dpt hadiah misteri . ouh2 tertanya tanya . haha . then aku pun sertai laaa .
*aku mnang . then , hampa nk taw dak aku dpt hadiah apa ? ?? ?
*tisu dgn pembaris . HAHAHAA ! whatthehell . ny nak gelak ny . hadiah misteri pungkoq pa lagutu
*haha . kami balik la pkul 6 . haa .. smntara duk jln nk p kat tmpat parking moto . terjumpak la dgn Zalikha Azizan . awww awww . haha  . sembang2 merapu dulu haa . aku ambik moto mai parking sblah moto dia . sembang lah kami .
*lpastu ikud dya p umah dya la . maklumlah x pernah p jln kod tu . sajaa . n tanpa disedari pkul 6.30 lebih dah . aku lupaaaaaaaaaaaaa . Kejora&Bintang 
*then pederas balik umah . smpai2 umah . kejora & bintang start dah pun .
*okay lah . smntara tu besiap siap apa sbb tusyen haa harini . besiapa awai sbb aku ny lembab sikit .
*haaa . pkul 7.45 aku kluaq umah p tusyen . ih ... gaduh ngn mak aku lagiii . mcm2 betoy laa . meluat aaa ! :/
*mlm ny subj math mode . smpai2 tusyen tnggu fahiyah sat . lpas dya my tu naik atas. tngah duk jln tu slisih ngn adk handsomeku syahmi :D n ikhlas . hehe  . sbb klas kami hat\rini tingkat ats skali nuh . x pa dkt ngn kantin mini :D
*dlm tusyen aku n fahiyah qeja duk gelak ja . makna coklat punya la bnyak .
*huhk . faham ouh tusyen malamm ny sb  xdak budak handsome 1klas mlm ny . so , boleyh focus . HAHA gedikkkk .
*balik tusyen koy 9.30.
*smpai2 umah , iron baju skola dulu . lpastu broadband ka pc buad hal aku pun xtaw . mcm babi g . qeja kena reload ja .
*dah dya duk buad hal perut ny dah la dok bunyi . ih , p masak maggi dulu :D haha .
*lpas masak tu my online . haaaa . baru boleh ! kna makan dulu kod baqu boley norh . haha
*then online la . keboringan ! . okayh aa . babai . saya mau out .