Pages

thanks for visiting~

Monday, February 14, 2011

14 Feb 2011

ohyeahhhh!! mcm besa bngun pg haa p sekulah .
6.45 aku bngun harini .
- smpai skolah tepat 7.30 :D
- first tadi subj kimia , then sejarah , grrrr .. meluat yg ny . tp , harini kan buad pertama kalinya subj sejarah aku     x tidoq . haha . ada pembentangan harini . geng kami 1 apa pun x buad . tu yg kalut salin tadi smpai x lena aku . aku jugak yg kena p cakap kat depan , ketaq lutut ny . haha . dah la sorg2 plak tu .
-then , rehattt :D haaa . mcm besa nasik ayam + ayaq 5kupang . jimattt wey . aku men duit kut bnyak .. so , lani x dan dgn duit
-after rehat , masuk kelas , utz mahmud . haaaa . yg ny best . lawak ustz ny 18sx sikit . HAHAHA
- ok , after pi , physic pulokkk . grr -,- , saia x suka hat ny . dah la x faham . urghh . hari2 buad experiment . semak2 .
- lpas physics , math mode . alhamdulillah aku siap correction test kmarin . klau x , berdiri ats meja la aku tadi haa
- ok , balikkk 1.20 harini , kluaq skolah , tngok abg aku duk tnggu dah . ok balik !
- mcm besa , smpai rumah , mkan duluuu :D . lauk ayam msak kicap harini .
- lpas mkan , tngok tv , pastu pom ! tertidoq lagi! (2.30-5.30)
- huish , dah la tertidoq dgn baju sekolah nyh . bodo .
- bngun2 tu , mndi terus , basuh baju . .
- goyang2 kaki sat , 6.30 , yeahh mcm besa , Kejora &Bintang  :D . fav. sinetron ny haa .sedih harini :')
- smbil2 tu besiap sama , tusyen mlm ny . -physics-
-tusyen- ]
-aku sorg lerr mlm ny . fahiyah x amik physics aa .
- hm , xpa2 . aku cena xpa . okayh . boleyh tahan faham arh harini .
- balik tusyen 9.30 , kluaq2 tu tngok abah aku my dah
- smpai2 rumah , tlg mak aku buad kerja sikit , tngok bujangsepahlalalitamplom hahaha! fav . comedy aku ny
- pastu habih cita tu , online , BORINGNAKMAMPUIH . wth betoy la ! nasib ada zalikha azizan ngn missfahieyah salleh , klau x, lagi laa btambah boring aku ny  
-lpastu update blog . online jugak walupun boring.