thanks for visiting~

Wednesday, April 20, 2011

kenapa aku ? :'(

orang yg aku syg , mnx aku jauhkan diri drpd dia sbb ada org dah jealous dgn kami .
mampukah aku utk buat semua tu , ohmyGod . berilah kekuatan utk aku . aku dah cuba utk tahan air mata ni , tp dia ttap nk mngalir jugak . aku menyayangimu lebih dari yg kau tahu .
malam ni , mood aku hilang mcm tu ja . aku sedihhh laaa . aku tringat ex aku pun x sedih mcm ni .
knapa antara ramai2 , aku yg dipilih utk mnjauhkan diri drpdmu . x adil lah mcm ni .
cemburu ? ok lah . aku terima seadanya . aku bukan untukmu :'(