Pages

thanks for visiting~

Sunday, April 24, 2011

24042011

haha . gelak dulu :D
ish harini , hari malas sedunia ni :D
p skolah tadi pkoy 7.20
mula2 tadi masa bi , bangang betoy aku dpt 40% ja . tgh2 urat lulus tuh . aku rasa pmpuan aku la mrkah plg sikit skali . lpas bi , bm , haa x dpt ketas g . lpas bm , rehat .. lpas rehat , kimia , dpt 40% jugak . barua g . DOWN wey ! haritu 100% kimia aku lani down smpai mcmni . ishhh >.<
lpas kimia , sj , 64% . alhamdulillah aku lulus . lpas sj , math . ckgu bgtaw mrkah . nakharommmmmmmmmmmmmmm , 36% ! pungkoq anjing betoy . ish aku xtaw la mrkah ketas lain .
huhk , balik skolah 1250 harini sbb cikgu msyuarat .
smpai rumah capai nasik terus tmbah2 ada udang besaq dgn sotong pulak an , ahhhh selera bertambah :D haha
lpas mkan , lena terus . pkul 6 baru bngun. ish . lama kod . bngun2 tu mndi terus , dkt pkoy 7 suku besiap nk p tusyen , p p tusyen , skali lagi bangang ah , haram x tusyen . silap2 . last2 p mkan kt joned's cafe , nasib ada jiran aku baik hati mmbelanja aku . p dok kt situ smpai 9suku lpastu p tmpat tusyen balik tunggu eyna then abah aku mai , pastu balik umah , online . dah kredit x dak ni . SGT KESEMPITAN WANG -,-