thanks for visiting~

Wednesday, May 4, 2011

04052011

gatai tgn nk update blog harini . haha
nk cita apa heh ?
mcm besa la . hari2 p skolah . balik skolah , tngok tv , online . HAHA .
kt skolah tadi , aku nabila n gang2 blakang duk buat gila boleh . hahaha . duk cakap bahasa M :D
contoh : samayama amadama bomolama .
pastu duk kutuk cikgu . kojaq dak ? :D ramai yg fhm bahasa ni . haha
x bqapa blajaq sgt lani . dah la mnggu depan Exam . aku boleh duk syok g . haram x baca buku pun .
buat rilex mcm ujian bulanan nuh . ish , kalau dpt terok , mati aku . tp standard la noh lau ada failed . perkara biasa lah kalau failed2 ni . tmbah2 addmath , kalau failed org x kata apa eh . haha . chaishh . ada niat gak tu mnx bg failed . apa lah aku ni :D
dah la , nk off blog . boring . x taw nk ckap apa . lama2 kat sini stg aku merapu :D . haha bai

p/s : mnx2 la bg aku boleh jwb exam ni