Pages

thanks for visiting~

Tuesday, March 22, 2011

sick day :(

helloo . :(
hm , harini OMG perut aku sakit gila bangang ah , time lk tadi kt skolah aku tidoq ja . x tahan sakit sgt . dah la sir lepas rehat lmbat . org rehat pkul 10 dya lpas pkul 10.20 haih .
yg perut ny sakit gila aah . maybe lmbat makan kod . sakit apa hah klau lmbat mkan sakit perut . aku engat senggugut, klau senggugut , eh . x mungkin .
hm , mkan roti ja tadi . semua sebab sir wee :/
hm , ny sja update blog , lama x update . mlas gila2 ah .
tusyen pulak harini , tgh2 nk besiap , aku nk bukak la current kipas , kna bukak plug xpa aa . plug tu x dak 'body' dah , time aku nk cabut tu , x ttup suis plak ... !!!!! arghhhh ! sakit gila wey ! muka aku pucat terus time kna tu , tgn pn keras g ny . sakit gila ah , nasib tgn aku tlepas cpat , klau x , pengsan pa tadi . huhk dah la sakit prut x habeh g . tmbah sakit kna kejutan elektrik plak . hm , time nk p tusyen , kluaq nk p kt keta smbil pgg perut . Kna mrah ah ngn mak aku , dya kata "dah taw sakit prut , bkan reti nk buh mnyak angin" ish , aku dah la sakit ny , duk hingaq natang pa xtaw . dlm keta pn duk hingaq g , yg aku ny smpai mnanges x than sakit dah .
hm , balik tusyen plak , abah aku tnya , nk p ambik ubat dak ? "aku kata x mau , x pa la , kurg sikit dah"
ish , harem , balek umah , sakit plak balik . hm , x pa , kta tngok esok plak , klau esok , sakit g baru nk p check.
ok ah , saya mau tido . bai .