Pages

thanks for visiting~

Wednesday, March 2, 2011

2 March 2011

ohyeahh ! harini p skolah pkoi 7.20 kod . lupa dah aiyh . aku p skolah hari2 lmbat lany . tmbah harini ada exam pulokk haiyhh . haaa , mula2 tady exam Pi , haaa , pening jugak aa , soalan tnya psal haji la , x reti sgt sbb aku bkan baca buku pun . main jawab ja . lpastu  Bm , hm , bnyak kluaq psal novel Azfa Hanani ngn karangan ja pasal kempen mcm2 lani . hehk, lpas bm , aaa rehat . errr , series aku DAH MELUAT  MENYAMPAH ! sbb SMK Tunku Abdul Malik lany ada student yg mcm sampah . she's really2 light the hell ! fuckyou! Aku benci gila aa dya ny . 
meluat gila . awad la haritu mak aku x bg aku pndah skolah . benci skola tu . aku meluat wey . bnyak musuh ! urghhh . lpas rehat tu , exam lg la Bi plak tu , hm , masuk poem QWERTYUIOP . series x reti , sbb mmg aku x baca jugak bnda ny . haiyh . hntam saja . lpas bi , Sj . wah ! yg ny best . HAHA ! boleh katakan 1 kelas after dpt ja paper sejarah semua pkat garu kpala tmbah2 budak laki . yg aku ny x tahan gila nk gelak , klau cikgu x dak terguling guling dah pa . HAHAHAHA ! sumpah susah , x reti nk jawab natang apa , last2 tiru . haha . dpt siap suma soalan woo . boleh katakan ramai yg mcmtu , tmbah yg jga kami time tu , cikgu suhaimi pulak . haha . lawak gila kt skolah harini . balik skolah pkul 12.50 . pastu smpai rumah , makan , tngok tv , tidoq , mndi , makan , pastu , malam , makan , tngok tv , ONLINE . tngok2 ada bitch maki aku pulak dah . ok , aku cena x pa . kata p apa pun , aku nk buat x taw ja . ! okayh , bye . nk offline -,-  


*fuck someone , miss someone -,-